دست تو دماغ کردن کودک

ارائه خدمات روانشناسی

دست تو دماغ کردن کودک

۶ بازديد

دست تو دماغ کردن کودک یک عمل رایج است که در سن خاصی از زندگی افراد رخ می‌دهد. زمانی که برای این رفتار آموزش صحیح صورت نگیرد؛ تا بزرگسالی به عادت تبدیل می‌شود. عوامل مختلفی در خانواده ها وجود دارد که چنین رفتاری را شکل می‌دهد. خشکی بینی، استرس، خستگی، مخاط بینی و … علل دست تو دماغ کردن‌ کودک می‌باشد.

اما برخی از کودکان نیز این رفتار را برای جلب توجه و یا اذیت والدین انجام می‌دهند. و زمانی که واکنش والدین به این رفتار شدید باشد، باید انتظار تکرار دوباره داشته باشید. طبق نظر روانشناسان؛ روش‌هایی برای ترک دست تو دماغ کردن کودک وجود دارد. بنابراین برای ترک این عمل از روانشناس راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

منبع: دست تو دماغ کردن کودک

برای دریافت مشاوره در زمینه دست تو دماغ کردن کودک می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دست تو دماغ کردن کودک

 

یکی از رفتارهای رایجی که کودکان اغلب در سنین مختلفی انجام می‌دهند؛ دست تو دماغ کردن است. اما والدین با آموزش های دقیق و اصولی می‌توانند این عمل را در کودکان کاهش و از بین ببرند. دست تو دماغ کردن کودک علت مختلفی دارد که بزرگ‌ترین دلیل، جلب توجه والدین می‌باشد.

برای آموزش به کودک باید صبور باشید و با حفظ آرامش و کمک از روانشناس پیش بروید. اگر آموزش ها به موقع و اصولی نباشد؛ به عادت تبدیل شده و تا بزرگسالی ادامه خواهد داشت. و برای انجام این رفتار دیگر توجهی به مکان و موقعیت نمی‌کنند. اما روش‌های مختلفی برای کمک به ترک این عمل وجود دارد که در این مقاله توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سبک های فرزند پروری کلیک کنید.

علت دست تو دماغ کردن کودک

دست تو دماغ کردن کودک علل مختلفی دارد. که این علل به شرایط خانواده و کودک باز می‌گردد. برای آگاهی بیشتر شما عزیزان؛ این بخش مقاله را به علت دست تو دماغ کردن‌ کودک اختصاص داده ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.