ترک گل

ارائه خدمات روانشناسی

ترک گل

۶ بازديد

ترک گل یا ماریجوانا شاید دور از انتظار باشد اما برای بسیاری از افراد فرایندی دشوار است. برخلاف تصور عموم، گل ماده‌ای اعتیادآور بوده که اثرات آن بر بدن مشابه دیگر موادمخدر است. گل یا ماری جوانا اغلب به صورت تدخینی استفاده می‌شود. همچنین انواع مختلفی داشته و همه آنها در گروه مواد توهم‌زا قرار می‌گیرند. به دلیل خاصیت دارویی آن در بسیاری از داروهای شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مصرف گل برای ایجاد سرخوشی و لذت و یا سومصرف آن منجر به اعتیاد شده که آثار و پیامدهای زیادی برای افراد ایجاد می‌کند. آمار مصرف این ماده در میان نوجوانان بیشتر است. چرا که ساده‌تر مصرف شده، ارزان‌تر بوده و همچنین در دسترس تر است. بهتر است افراد در این مورد اطلاعات خود را بالا برده و دیگران را نیز آگاه کنند. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

منبع: ترک گل

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک گل می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

ترک گل

وقتی افراد به مصرف گل اعتیاد و وابستگی پیدا می‌کنند؛ برای ترک آن نیز باید از روش‌های تخصصی بهره گرفته و همچنین زمان و انرژی کافی را به آن اختصاص دهند. این ماده شاید در کوتاه مدت منجر به کاهش اضطراب و همچنین بروز احساس سرخوشی گردد. اما بعد از مدتی بر روی مغز منفی تاثیر داشته و توانایی های شناختی آنها را مختل می‌کند. همچنین با مصرف این ماده به صورت متداول احتمال اعتیاد به آن کاملا وجود داد. این موضوع را وقتی متوجه می‌شوند که برای مدت کوتاهی مصرف آن متوقف می‌کنند و در این زمان علائم ترک را نشان می‌دهند. برای انجام تست اعتیاد به گل یا ماری جوانا کلیک کنید.

عوارض ناشی از ترک گل

 

مصرف گل مخصوصا برای مدت زمان طولانی، عوارضی داشته که حتی بعد از ترک نیز سلامت افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در واقع برخی از تغییراتی که مصرف گل در بدن ایجاد می‌کنند؛ قابل بازگشت نیستند و تا پایان عمر یا حداقل مدت زمان زیادی افراد دچار مشکلاتی می‌کنند. برای مثال تاثیری که گل بر روی مغز افراد دارد؛ به ندرت ترمیم شده و یا بهبود می‌یابد. به دلیل اینکه سلول های عصبی قابل ترمیم یا بهبودی نیستند. برای اطلاع از راه های تقویت بدن بعد از ترک اعتیاد کلیک کنید.

نشانه های ترک گل

نشانه های ترک گل تقریبا بلافاصله بعد از آخرین مصرف خود را نشان می‌دهند. این علائم هم جنبه جسمانی و هم روانی دارند. از طرفی در روزهای اولیه بسیار شدید و ناراحت کننده بوده و بعد از مدتی کاهش می‌یابند. در این قسمت به بررسی این نشانه ها می‌پردازیم. فراموش نکنید که بروز نشانه ها و همچنین شدت آنها در همه افراد یکسان نیست و میزان مصرف و مدت زمان مصرف بستگی دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.