دلداری دادن به سوگوار

ارائه خدمات روانشناسی

دلداری دادن به سوگوار

۶ بازديد

دلداری دادن به سوگوار برای همه انسان ها اندکی دشوار است. اینکه چه چیزی بگویند تا داغ دل او تازه‌تر نشود؛ یا چه رفتاری داشته باشند که فرد عزادار آن‌ها را مانند تکیه گاه بداند. این رفتار سخت و دشوار است که برای انجام آن به درستی باید سهمی از غم عزادار را کاهش دهید. حضور در مراسمات خاکسپاری و روزهای عزاداری به شدت ضروری است و دلگرمی برای صاحب مجلس است.

منبع: دلداری دادن به سوگوار

برای دلداری دادن به سوگوار باید حمایت و حضور خود را نشان دهید تا عاملی برای فرد داغدیده باشید. هرچقدر به عزادار نزدیک‌تر باشید، دلداری شما بیشتر به کاهش غم و اندوه او کمک می‌کند. دلداری به سوگوار راه و روشی دارد که بهتر است این مهارت را از روانشناس آموزش ببینید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مرگ و افسردگی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دلداری دادن به سوگوار

 

دلداری دادن به سوگوار و عزادار یکی از سخت ترین کارها در زندگی است. اینکه حرف هایی بزنیم که خانواده سوگوار ناراحت نشوند و به آرامش برسند. اغلب افراد وقتی که در موقعیت دلداری به عزادار قرار می‌گیرند؛ هول می‌شوند و گاه حرف هایی می‌زنند که خجالت زده می‌شوند. برای اینکه این اتفاق رخ ندهد؛ بهتر است که در وهله اول آرامش خود را حفظ کنید و با فکر باز شروع به مکالمه کنید.

زمانی که قصد دلداری دادن به سوگوار و عزادار را دارید نباید احساسات او را مورد سرزنش قرار دهید. زمانی که احساسات فرد سوگوار را سرزنش می‌کند، هیجانات منفی بروز پیدا می‌کند که در دراز مدت فرد عزادار را به مشکلات روحی و روانی دچار می‌کند. که اصلی ترین و بزرگ ترین عارضه، افسردگی است. در این مقاله برای کمک به انسان ها توصیه هایی برای دلداری دادن به سوگوار را توضیح داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بحران روحی کلیک کنید.

توصیه هایی برای دلداری دادن به سوگوار

 

همانطور که گفته شد؛ دلداری دادن به سوگوار یک مهارت است و نیاز به آموزش دارد. برای اینکه فرد سوگوار را دلداری بدهید باید به برخی از نکات توجه کنید. توجه به این نکات بسیار ضروری است و در این بخش مقاله راجع به این موضوع صحبت کرده ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.