ارگاسم دروغین خانم ها | راه های تشخیص تظاهر به ارگاسم

۱۱ بازديد

ارگاسم دروغین عبارت است از وانمود کردن به ارضا شدن در رابطه جنسی. این رفتار بیشتر در خانمها رخ می‌دهد. اما مردان نیز شاید گاهی از این ترفند در روابط خود استفاده کنند. به ارگاسم رساندن همسر، از وظایف همسر در رابطه جنسی محسوب می‌شود. در واقع اگر افراد به طور مکرر در راوابط جنسی خود رگاسم را تجربه نکنند؛ احتمالا پیامد های بدی را تجربه خواهند کرد.

اما فراموش نکنید که شرایط بدنی افراد و همچنین چرخه پاسخ جنسی آنها متفاوت بوده؛ و نمی‌توان برای همه از یک روش خاص استفاده کرد. همچنین گاهی شرایط نیز بر روند رسیدن به اوج لذت جنسی، تاثیرگذار است و مشکل از عملکرد شما نیست. در این مقاله به بررسی دلایل و همچنین نشانه های این رفتار در رابطه جنسی خواهیم پرداخت. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارگاسم دروغین می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: ارگاسم دروغین خانم ها | راه های تشخیص تظاهر به ارگاسم

ارگاسم دروغین

تحقیقات حاکی از آنند از هر 10 خانم، 6 نفر آنها به ارگاسم دروغین دارند. این آمار نشان دهنده شیوع عدم ارگاسم و همچنین این رفتار میان خانم هاست. آنها به دلایل مختلفی، دست به این رفتار می‌زنند. بهتر است با وجود هر مشکلی در رابطه، زوجین در مورد آن با یکدیگر و همچنین یک مشاور صحبت کرده و مشکل را حل کنند.

این رفتار به هیچ عنوان راه حل مناسبی نبوده و بعد از مدتی دیگر کارساز نخواهد بود.هورمون هایی که بعد از تجربه ارضای جنسی در بدن ترشح می‌شوند؛ برای سلامتی ضروری بوده، افراد به آن نیاز دارند. پس نمی‌توان مشکل عدم ارگاسم را نادیده گرفت.

دلایل ارگاسم دروغین

همانطور که پیش تر هم گفته شد؛ هم مردان و هم زنان برای این رفتار خود دلایل مختلفی را بیان می‌کنند. اما به طورکلی انجام اینکار به هر دلیلی اخلاقی نبوده، و سبب آسیب به رابطه خواهد شد. یعنی نه تنها بر رابطه جنسی تاثیر داشته؛ بلکه رابطه خارج از اتاق خواب افراد را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. برخی از شایع ترین دلایل برای ارگاسم دروغین، شامل موارد زیر می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.