تحقیر همسر | 3 علت تحقیر همسر

ارائه خدمات روانشناسی

تحقیر همسر | 3 علت تحقیر همسر

۱۶ بازديد

تحقیر همسر در رفتار بسیاری از خانم ها نمایان می‌شود. برخی از خانم ها در زندگی زناشویی خود همیشه در حال داد و فریاد هستند و هر صحبت و خواسته ای را با تحقیر همسر پیش می‌برند. همه زندگی ها بالا و پایین های زیادی دارد؛ اما نحوه برخورد با این سختی ها مهم است. زمانی که تحقیر ادامه دار باشد، آسیب های زیادی بر روابط شما وارد می‌شود. همسرتان از شما فاصله می‌گیرد و علاقه ای به ارتباط با شما نشان نمی‌دهد.

اینکه شما از برخی رفتارهای شوهر یا زن خود ناراضی و عصبانی باشید طبیعی است، اما به جای تحقیر شوهر یا زن، به مکالمه بپردازید. باید رفتارهایی را جایگزین تخریب همسر آموزش ببینید. در این زمینه نیز می‌توانید از روانشناس راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره در زمینه همسر و خانواده می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

منبع: تحقیر همسر | 3 علت تحقیر همسر

تحقیر همسر

برخی از خانم ها هستند که همیشه در حال انتقاد از همسر خود هستند. اما این انتقاد ها زمانی مناسب است که منطقی باشد و باعث اذیت او نشود. زمانی که انتقاد از شریک احساسی همراه با تحقیر و مقایسه باشد، عواقب خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

تحقیر همسر در هنگام عصبانیت و نارضایتی، شرایط را بدتر می‌کند. به جای تحقیر شوهر یا زن توصیه می‌شود که حتما به دنبال رفتارهای متفاوت تری باشید. یا اگر که شخص مورد تحقیر شما هستید، حتما باید به دنبال واکنش مناسب باشید. اگر متوجه چنین موضوعاتی شده اید؛ برای جلوگیری از آسیب به زندگی مشترک، از روانشناس راهنمایی بگیرید. در این مقاله راجع به عواقب و واکنش مناسب تحقیر همسر صحبت کرده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

عواقب تحقیر همسر

زمانی که زوجین شروع به تحقیر همسر خود می‌کنند، باید مراقب مشکلات این رفتار نیز باشند. وقتی که از رفتارهای شوهر یا زن ناراحت و ناراضی می‌شوید، و شروع به تحقیر می‌کنید؛ باید به عواقب رفتار خود نیز آگاه باشید. زمانی که انتقاد از همسر به صورت مداوم باشد؛ زندگی زناشویی با مشکل روبرو خواهد شد. این رفتار آسیب های زیادی به دنبال دارد و زوجین را از یکدیگر دور می‌کند. در این شرایط امنیت و ارتباط از زوجین گرفته می‌شود و فرد مقابل احساس بی ارزشی را تجربه می‌کند. به همین دلیل است که گفته می‌شود عواقب تحقیر همسر بسیار زیان بار است.

علت تحقیر همسر چیست؟

معمولا زمانی که تحقیر همسر آغاز شود؛ دلیل دارد. افرادی که تحقیر می‌کنند فعل و انفعالاتی را در ذهن خود بررسی می‌کنند. و همیشه این سوال برای همه پیش می‌آید که علت تحقیر شوهر یا زن چیست؟ در این بخش مقاله راجع به دلیل این رفتار توضیح داده ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.