عاشق زن متاهل شدم

ارائه خدمات روانشناسی

عاشق زن متاهل شدم

۸ بازديد

عاشق زن متاهل شدن یکی از انواع احساساتی است که اکثر مردان در طول زندگی آن را تجربه می‌کنند. این مورد ارتباطی با وضعیت تاهل آنان نیز ندارد. معمولا این احساسات زودگذر بوده و به دلایل مختلفی نیز ایجاد می‌شود. اگر در چنین شرایطی مرد نیز متاهل باشد؛ وضعیت پیچیده تر شده و احتمال بروز مشکلات زیادی هست. فراموش نکنید که رفتارهای زنان نیز در این مورد بی تاثیر نیست. اما نمی‌توان آنها را مقصر دانست. گاهی برخی از زنان متاهل تمام نکات را رعایت می‌کنند اما بازهم مردانی هستند که درگیر هوی و هوس شده و احساساتی را نسبت به آنها بروز می‌دهند. بهتر است افراد احساسات و هیجانات خود را مدیریت کرده و از تفکر در این مورد جلوگیری کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه عاشق زن متاهل شدن می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: عاشق زن متاهل شدم

عاشق زن متاهل شدن

با اینکه در بیشتر موارد عاشق زن متاهل شدن هیچ نتیجه ای جز پشیمانی به دنبال ندارد؛ اما بازهم برخی مردان درگیر این موضوع می‌شوند. وقتی افراد برای خود و ارتباطاشان حد و مرزی قائل شوند؛ کمتر شاهد بروز چنین موضوعاتی خواهیم بود. فراموش نکنید که این مورد یکی از جنبه های خیانت محسوب می‌شود و برخلاف اصول اخلاقی است. ازدواج و تعهد به دیگری نیازمند مراقبت و برخورداری از ویژگی های اخلاقی دارد که هم مردان و هم زنان باید آنهارا دارا باشند. در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف این موضوع می‌پردازیم. 

دلایل عاشق زن متاهل شدن

این احساسات به دلایل مختلفی در مردان ایجاد می‌شود. به طور کلی مردان سریعتر از زنان احساسات خود را پذیرفته و آن را بروز می‌دهند. همچنین اکثر آنها نمی‌‍توانند تفاوت میان عشق واقعی و احساسات زودگذر را تشخیص دهند. به همین دلیل نسنجیده عمل کرده و باعث بروز مشکلات زیادی می‌شوند. برخی از علل عاشق زن متاهل شدن شامل موارد زیر می‌شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.