بازی های جنسی با همسر را امتحان کنید | 7 بازی جنسی

۱۷ بازديد

بازی های جنسی با همسر یکی از ابعاد رابطه جنسی و همچنین پیش نوازی محسوب می‌شود. برای برقراری رابطه جنسی زوجین به تحریک کافی نیاز داشته باید به سطح مشخصی از برانگیختگی برسند. اضافه کردن کمی خلاقیت و تنوع به روش های همیشگی رابطه جنسی، رابطه را از حالت همیشگی خارج کرده و باعث صمیمیت و علاقه بیشتری میان زوجین می‌شود. البته اینکار نیاز به شناخت بدن همسر و همچنین علایق او دارد.

به همین دلیل بهتر است بعد از گذشت مدتی از رابطه، راهکارهای جدید را امتحان کنید. نحوه تحریک افراد با یکدیگر متفاوت است و هر فردی فانتزی های جنسی مختلفی دارد. زوجین باید راه های مختلفی را امتحان کرده تا سلیقه خود و همسرشان را پیدا کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه بازی های جنسی با همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: بازی های جنسی با همسر را امتحان کنید | 7 بازی جنسی

بازی های جنسی با همسر

استفاده از بازی های جنسی با همسر در رابطه جنسی، نیاز به خلاقیت و انرژی دارد. بسیاری از زوجین به دلیل ویژگی های شخصیتی شان از این کار خجالت کشیده و یا لزومی به انجام این کار نمی‌بینند. اما فراموش نکنید که رابطه جنسی یکی از بخش های مهم رابطه محسوب می‌شود و افراد باید برای آن برنامه ریزی داشته و به آن اهمیت دهند. بهره گیری از روش های مختلف به افراد کمک می‌کند تا انگیزه بیشتری برای برقراری رابطه داشته و در این زمینه با شریک خود نیز همکاری کنند. در این مقاله به بررسی چند مورد از این روش ها می‌پردازیم.

 

انواع بازی های جنسی با همسر

منظور از بازی های جنسی با همسر، استفاده از تکنیک های بیشتر برای تحریک است. برخی از افراد به روش های معمولی برانگیختگی را تجربه نمی‌کنند و یا نیاز به میزان تحریک بیشتری دارند. با استفاده از این بازی ها افراد نه تنها می‌توانند رابطه جنسی خود را راحت تر آغاز کنند؛ بلکه لذت بیشتری نیز دریافت می‌کنند. برخی از این بازی ها به شرح زیر هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.