طولانی شدن دوران نامزدی | 6 مشکل در طولانی شدن دوران نامزدی

۱۳ بازديد

طولانی شدن دوران نامزدی علاوه بر اینکه خستگی و سردی بین زوجین ایجاد می‌کند؛ باعث افزایش اختلاف نظرها و سو برداشت‌های مختلف از رفتار یکدیگر می‌شود. نامزدی به عنوان دوران شناخت است. اما طولانی شدن آن جنبه‌های مثبت و منفی خاصی دارد. دلیل اینکه دختر و پسر در دوران نامزدی محدودیت‌هایی دارند، بسیار زود خسته و کلافه می‌شوند. محدودیت و محرومیت‌های دوران نامزدی، شور، اشتیاق و آرامش خاطر را از زوجین می‌گیرد.

در بسیاری از موارد دوران نامزدی طولانی باعث برهم خوردن ازدواج می‌شود. اما همانطور زمانی که دوران‌نامزدی کوتاه باشد، زوجین به شناخت کافی از یکدیگر نمی‌رسند و مشکلات زیادی را باید در زندگی مشترک تحمل کنند. برای دوران نامزدی خوب باید زمان متوسطی را انتخاب کنید و در آن دوران به شناخت یکدیگر برسید. اگر طولانی شدن نامزدی باعث بروز آسیب‌های فراوانی در رابطه شما شده، حتما از یک روانشناس و متخصص برای رفع این مشکلات راهنمایی بگیرید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه نامزدی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: طولانی شدن دوران نامزدی | 6 مشکل در طولانی شدن دوران نامزدی

طولانی شدن دوران نامزدی

احتمالاً افراد زیادی را دیده‌اید که طولانی شدن دوران نامزدی مشکلات زیادی را برای آنها فراهم کرده است. اگر دوران نامزدی طولانی شود، دخالت‌های دیگران نیز در آن افزایش پیدا می‌کند. خانواده عروس و داماد بیش از اندازه سخت‌گیری می‌کنند و همچنین موجب شکست حریم‌ها می‌شود. در بسیاری از موارد خانواده دختر به دلیل حساسیت‌های زیادی که دارند، ارتباط این زوجین را محدود می‌کند. شناخت خوبی صورت نمی‌گیرد؛ و همچنین اختلافات بسیاری پدید می‌آید.

دوران نامزدی نه طولانی مدت خوب است و نه کوتاه مدت، باید به مدت ۶ ماه تا یک سال باشد. تا زوجین در این مدت به شناخت، خصوصیات شخصیتی، خانواده، موقعیت اجتماعی و…  همدیگر برسند. بهتر است که دوران نامزدی را با یک روانشناس در میان بگذارید تا بر اساس ویژگی‌های شما زمان مشخصی را تعیین کند، که به شناخت یکدیگر برسید. در این مقاله تمامی جوانب طولانی شدن نامزدی را بررسی کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دوران طولانی نامزدی چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

همانطور که گفته شد و احتمالاً همه شما مشاهده کرده‌اید، طولانی شدن دوران نامزدی عواقب بسیاری به همراه دارد. اما در این بخش مقاله راجع به مشکلات دوران نامزدی توضیح داده‌ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.