علائم اعتیاد به هروئین

ارائه خدمات روانشناسی

علائم اعتیاد به هروئین

۲۲ بازديد

علائم اعتیاد به هروئین با گذشت مدتی پس از مصرف آن به طور مکرر، مشهود خواهد شد. هروئین باعث بروز تغییراتی در مغز شده که هم در سلامت روان و هم در سلامت جسمانی موثر است. هروئین جزو مواد مخدر افیونی بوده که از خشخاش تهیه می‌شود. این ماده بسیار اعتیادآور است و معمولا به شکل های مختلفی وجود دارد. یکی از اشکال آن مانند پودر سفید یا قهوه ای است و نوع دیگر آن قیرسیاه وچسبناک است. همچنین این ماده به روش های مختلفی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده، اثربخشی بالایی داشته و به سرعت نشانه های آن در فرد مصرف کننده ظاهر می‌شود. در او ایجاد وابستگی کرده و عوارضی را ایجاد می‌کند. بهتر است افراد در این مورد اطلاعات کافی داشته تا از بروز مشکلات ناشی از آن جلوگیری کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه علائم اعتیاد به هروئین می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: علائم اعتیاد به هروئین

علائم اعتیاد به هروئین

هروئین جزو اپیوئیدها بوده و در این خانواده جزو قوی ترین مواد مخدر است. علائم اعتیاد به هروئین ودیگر مواد این خانواده، شامل تغییرات رفتاری که زندگی فرد را به طور کلی دچار تغییر می‌کند. با اینکه بعد از مدتی نشانه های مصرف این ماده در افراد مشخص می‌شود؛ اما گاهی بدن نسبت به آن مقام شده و حتی نشانه ای ظاهر نمی‌شود. در چنین شرایط فرد فقط برای جلوگیری از بروز عوارض ترک هروئین مصرف کرده و هیچ لذتی تجربه نمی‌کند. در این مقاله به بررسی نشانه های مصرف این ماده و همچنین عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت.

نشانه های مصرف هروئین

به طور کلی اعتیاد و مصرف مواد مخدر نشانه هایی را در افراد ایجاد می‌کند. علائم اعتیاد به هروئین نیز هم جسمانی هستند و هم روانی. برخی از نشانه ها برای مدت زمان کوتاه و برخی دیگر برای طولانی مدت ادامه خواهند داشت. بعضی از این نشانه ها شامل موارد زیر می‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.