گرایشات جنسی چند نوع است؟ | 8 نوع گرایش جنسی

۱۹ بازديد

گرایشات جنسی طیف وسیعی از تمایلات را در بر می‌گیرد. این گرایشات فقط مختص میل جنسی به فرد دیگر نمی‌شود. بلکه برقراری رابطه عاطفی را نیز در برمی‌گیرد. عوامل زیادی بر تعیین گرایشات جنسی موثر هستند. همچنین این گرایشات نیز بر جنبه های مختلف زندگی او تاثیر می‌گذارند.

بسیاری از انواع مختلف گرایش ها هنوز شناخته شده و یا پذیرفته شده نیستند. این موضوع، اهمیت شناخت انواع گرایش جنسی را به خوبی نشان می‌دهد. به طور کلی تمایلات جنسی، بخش مهمی از وجود ما است و باید هویت جنسی خود را کشف کنیم. فراموش نکنید که مسائل جنسیتی مانند یک طیف هستند که ممکن است در طول زمان، دچار تغییراتی بشوند.

منبع: گرایشات جنسی چند نوع است؟ | 8 نوع گرایش جنسی

گرایشات جنسی

گرایشات جنسی و یا جهت گیری جنسی الگوی نسبتا پایداری از میل جنسی، عاطفی و یا هر دو است. تمایلات جنسی انسان بسیار پیچیده است و انواع مختلفی دارد. طبیعی است که بسیاری از خانواده ها و جوامع در مقابل پذیرش این موضوع، مقاومت کنند. چرا که گاهی این گرایشات جنسی، غیر معمولی به نظر رسیده و توجیح منطقی ندارند. اما این کاملا موضوعی غیرارادی بوده وخود فرد در شکل گیری آن نقشی ندارد. امروزه گرایشات بیش از علاقه صرف به زن و یا مرد هستند و افراد باید نسبت به این موضوع دید بازتری داشته باشند.

انواع گرایشات جنسی

گرایشات جنسی انواع مختلفی داشته؛ که هر کدام از آنها نیز خود دارای زیرشاخه های مختلفی هستند. امروزه گرایش های مختلفی شناخته شده است که در زندگی جنسی و عاطفی افراد دخیل است. فراموش نکنید که گرایش جنسی را، جنسیت تعریف نکرده و افراد با جنسیت های مختلف می‌توانند گرایشات جنسی متفاوتی داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.