دلزدگی زناشویی | علائم دلزدگی مردان و زنان چیست؟

۲۰ بازديد

دلزدگی زناشویی و کمرنگ شدن احساسات نسبت به همسر برای هر زوجی اتفاق می‌افتد. زندگی مشترک، فراز و فرود های زیادی دارد که پشت سر گذاشتن آن‌ها شاید تغییرات بزرگی را در روند زندگی ایجاد کند. این تغییرات گاهی خوب و گاهی مخرب هستند. سرد شدن نسبت به رابطه زناشویی به دلایل مختلفی اتفاق افتاده و عوامل زیادی بر آن موثر هستند.

به طور کلی این موضوع به معنای نداشتن هیچ گونه اختلاف و دعوایی میان زوجین نیست. شاید آنها زوج کاملی هم به نظر برسند؛ اما در واقع دیگر علاقه ای به یکدیگر نداشته و یا هیچ نقطه اشتراکی ندارند. در این شرایط زوجین با همکاری یکدیگر باید رابطه را بهبود بخشند.

منبع: دلزدگی زناشویی | علائم دلزدگی مردان و زنان چیست؟

دلزدگی زناشویی

دلزدگی زناشویی معمولا در زوجینی که سال های زیادی از زندگی مشترک شان می‌گذرد؛ بیشتر دیده می‌شود. اما به طور کلی شاید حتی با گذشتن مدت زمانی کوتاه از ازدواج، زوجین به طور ناگهانی از شرایط موجود احساس سردی و فرسودگی کنند. در مواردی این احساس گذرا و کوتاه مدت استو فقط به دلیل بروز یک تعارض ایجاد می‌شود. اما اگر این حس ادامه دار شود؛ قطعا تبعات بدی در رابطه خواهد داشت. واکنش زوجین نیز نسبت به این موضوع، بسیار حائز اهمیت است. برخی با کوچک ترین نشانه این تصور می‌کنند که زندگی مشترک شان به پایان رسیده و دیگر هیچ تلاشی نمی‌کنند. 

نشانه های دلزدگی زناشویی

معمولا در روابط زناشویی، برخی از نشانه ها هشداردهنده هستند. به این معنا که با وجود آنها، زن و شوهر باید تلاش بیشتری برای رابطه بکنند. دلزدگی زناشویی نیز با نشانه هایی همراه است. زوجین باید آنها را جدی گرفته و در جهت برطرف کردن آنها تلاش کنند. برخی از این علائم، شامل موارد زیر می‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.