خودارضایی همسر | چرا شوهرم خودارضایی میکنه؟

۲۱ بازديد

خودارضایی همسر یکی از مشکلاتی است که شاید زوجین در زندگی مشترک خود با آن درگیر شوند. افراد به دلایل مختلفی به خودارضایی روی می‌آورند. معمولا این رفتار در دوران مجردی بیشتر اتفاق می‌افتد. اما بعد از ازدواج نیز شاید زوجین مجبور به خودارضایی شوند. آنها علیرغم داشتن همسر یا میل باطنی خود برای ارضای نیاز جنسی، به خودارضایی می‌پردازند. این رفتار علل مختلفی دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت و همچنین راه های درمان آن را نیز بیان خواهیم کرد.

منبع: خودارضایی همسر | چرا شوهرم خودارضایی میکنه؟

خودارضایی همسر | شوهرم خودارضایی می کنه

برخی از افراد، بعد از ازدواج نیز، به خودارضایی ادامه می‌دهند. شاید این رفتار را از همسر خود پنهان کنند ویا حاضر به درمان به آن نباشند. بر اساس ماهیت ازدواج، انتظار می‌رود افراد بعد از شروع زندگی مشترک، این رفتار را ترک کرده و به رابطه جنسی باهمسر خود بپردازند. اما گاهی خانم ها از خودارضایی شوهر خود گله مندند. اما موضوع زمانی جدی‌تر می‌شود که هردوی آنها به خودارضایی همسر عادت کنند (این رفتار هم در زنان و هم در مردان دیده می‌شود).

علل خود ارضایی همسر

قبل از هرچیز باید علت این رفتار را پیدا کرد. خودارضایی همسر، یک عادت مخرب است که شاید منجر به مشکلات بزرگتری در رابطه شود. به همین دلیل زوجین باید این مشکل را جدی گرفته و درصدد درمان آن باشند. در این قسمت دلایل مختلف این رفتار را بررسی خواهیم کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.