تمرینات کگل | تاثیرات و فواید تمرینات کگل

۱۷ بازديد

تمرینات کگل تمرینات ساده‌ای هستند که عضلاتی با همین نام را تقویت می‌کنند. اهمیت تمرینانت کگل در رابطه جنسی و کیفیت آن مشهود می شود؛ گرچه تقویت عضلات مختلف، سلامت جسمانی را در همه ابعاد تضمین می‌کند. تمرینات کگل بدون هیچ وسیله و در خانه نیر قابل انجام هستند. این تمرینات هم برای خانم ها و هم برای آقایون قابل اجراست. در ادامه نحوه انجام آن ها را شرح داده‎ایم. اگر در عملکرد جنسی دچار ضعف هستید، می‌توانید برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

منبع: تمرینات کگل | تاثیرات و فواید تمرینات کگل

تمرینات کگل

به عضلات کف لگن، کگل می گویند. کگل شامل بافت ها، عضلات و ماهیچه هایی است که احاطه کننده ی دستگاه تناسلی مردان و زنان هستند و تقویت آنها موجب کارکرد بهتر دستگاه تناسلی نیز می شود. تمرینات کگل علاوه بر تاثیر بر اندام‌های تناسلی می تواند بر کنترل ادرار و مدفوع نیز موثر باشد. یبوست، سندروم روده تحریک پذیر، اختلال های جنسی و… همگی با تمرینات کگل قابل درمان هستند.

عوامل آسیب زننده به عضلات کف لگن

عضلات کف لگن نیز مثل هر عضله دیگری اگر تمرین داده نشود، تحلیل می رود که خود عارضه ایجاد می‌کند. خیلی از افراد به دلیل بی اطلاعی از محل دقیق آن به کگل بی اهمیت هستند. اما اگر می‌خواهید محل دقیق این عضله را پیدا کنید سعی کنید جریان ادرار خود را متوقف کنید. حاملگی وزایمان، جراحی، کهولت سن، یبوست، سرفه و عطسه های مزمن و اضافه وزن همگی عوامل تهدید کننده این عضلات هستند.

چه زمانی باید تمرینات کگل را انجام داد؟

شما برای تقویت عضلات کف لگن می‌توانید روزانه این تمرینات را انجام دهید. اما برای کسانی که دچار مشکلات زیر هستند، تمرینات کگل ضرورت دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.